پاسخگ

اگر صاحب کسب و کار هستید یا با شرکت های مختلف در تماس هستید حتما با این جمله زیاد آشنا هستید .

با شرکتی تماس میگیرید و تلفن شخص خاصی را مورد خطاب قرار می دهید و تلفن را شخص دیگری پاسخ می دهد و به شما می گوید که پشت میزشون نیستن یا خطشون مشغوله و میگم با شما تماس بگیرند .

 

چند مورد بحث وجود دارد ، چرا پشت میزشون نیستن یا پاسخگو نیستند ؟

  • نمی خواهند پاسخگوی شما باشند
  • برای کار کوتاهی شرکت را ترک کرده اند
  • شخص با موبایل یا تلفن دیگری در شرکت در حال گفت و گو می باشد
  • باید  کاری را برای شما انجام می داده است که انجام نداده است
  • حوصله پاسخگویی به شما را ندارد
  • و …

من نکته ای را متذکر می شوم اگر تلفنی روی میز شما وجود دارد و شرکت خصوصی هستید و تلفن ها را پاسخ می دهید (طی مقاله ای دیگر به این موضوع می پردازیم که اکثر سازمان های دولتی پاسخگوی تلفن های ارباب رجوع نیستند) باید و باید تلفن ها را پاسخ دهید .

اگر واقعا پشت میزتون نبودید لطفا بعد از بازگشت فورا با شخصی که تماس گرفته است تماس بگیرید ، اگر کار مشتری را انجام نداده اید ، بازهم پاسخگو باشید و از شخص عذرخواهی کنید و کارهایی را که انجام داده اید توضیح دهید و به ایشان زمان اعلام کنید و کارشان را انجام دهید و بعد از انجام کار با ایشان تماس بگیرید و عرض کنید که کار شما انجام شد ، امروزه بیشتر از هر موقع دیگری مشتریان شما نیاز به صداقت شما دارند تا کار شما ، اگر صداقت داشته باشید حتی اگر کار مشتری را صحیح انجام ندهید بازهم احتمال اینکه بتوانید مشتری را حفظ کنید خیلی زیاد است ، اما اگر صداقت نداشته باشید ، حتی اگر کار مشتری را انجام دهید ، بازهم احتمال از دست دادن مشتری بسیار زیاد است ، امروز مشتریان ،فقط به دنبال حل مشکل خود نیستند ، بلکه علاوه بر حل مشکل نیاز به حس یک تجربه خوب از کار کردن با شما دارند .

برای اینکه تماس های تلفنی شما حفظ شوند و آی دی کالر داشته باشید ، صف انتظار تماس داشته باشید و حتی اگر پشت میز نبودید ، داخلی شما به موبایل شما دایورت شود ، پیشنهاد می کنم از سیستم های تلفن VOIP (که بسیار فراتر از سانترال می باشد) استفاده نمایید .

author : Vahid Khosravi

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

⧏ مطالب دیگری که میتوان مطالعه کرد ⧐

  • قوانین پولدارها و سایر افراد
    دو مدل قوانین مالی در دنیا داریم :1- قوانین مالی افراد پولدار2- قوانین سایر افرادقوانین افراد پولدار بسیار زیاد با قوانین سایر افراد متفاوت می باشد ،‌ مثلا افراد پولدار بدهی را همیشه بد نمیدانند ، این در حالی است که سایر افراد بدهی را چیز بسیار بدی می دادند .فرض کنید که پولداری سهامدار شرکت بزرگی است ،‌ اگر شرکت مذکور چند نفر از کارمندان را (به دلیلی صحیح)...
  • مثبت گوش كن و مثبت باش
    ضميرناخودآگاه خود را چگونه عادت داده ايد ؟شاد يا غمگين ؟شما مي توانيد ضمير ناخودآگاه خود را تربيت كنيد و به آن جملات منفي و غمگين تزريق كنيد و يا آنرا مثبت و شاد تربيت كنيد .وقتي شما مصنوعي ميخنديد با توجه به اينكه عضلات صورت شما به حالت خنده تغيير شكل مي دهند و اين فرمان را مغز شما ميدهد ، قطعا در ضمير ناخودآگاه شما تاثير گذار...
  • پشت میزشون نیستن یا خطشون مشغوله !!!
    اگر صاحب کسب و کار هستید یا با شرکت های مختلف در تماس هستید حتما با این جمله زیاد آشنا هستید .با شرکتی تماس میگیرید و تلفن شخص خاصی را مورد خطاب قرار می دهید و تلفن را شخص دیگری پاسخ می دهد و به شما می گوید که پشت میزشون نیستن یا خطشون مشغوله و میگم با شما تماس بگیرند . چند مورد بحث وجود دارد ، چرا پشت میزشون...
mr_kh_new_slider_right
وحید خسروی
MR_Khosravi_Quest_Base
MR-Khosravi_Seminar_Neshane
Mr-Shambayati
Neshane_IPE_members
mr_sefidi_mr_baghaei
mr-tehrani_mr-nazari
mr_rabeiei

تمامی حقوق برای مهندس وحید خسروی محفوظ می باشد