-->

تقریبا یازده روز مانده تا سمینار نشانه ای برای شروع و این روزها دارای ترافیک کاری بسیاری زیادی هستم ، البته سمینار نشانه ای برای شروع فقط یک گوشه ترافیک را تشکیل می دهد .

ترافیک کاری این روزها را گرفتن مغازه بازار برای واحد تاپ تویز ، اخذ وام از بانک ، مقدمات سمینار نشانه ای برای شروع ،‌ آماده کردن دقیق مطالب سمینار با توجه به شناخت از مخاطبان سمینار ، تغییر کاربری ساختمان شرکت به اداری و بسیاری از مسایل شخصی و کاری شامل می شود .

میخواهم کمی ، فقط کمی در رابطه با تجارب و تحلیل هایم از اخذ وام از بانک برایتان بگویم :

لازم به ذکر است که قبلا از بانک دیگری به همین شکل وامی گرفته بودم و الان میخواهم در رابطه با این تجربه جدید با شما صحبت کنم .

اینکه از چه بانکی در حال گرفتن وام هستم و آیا گرفتن وام خوب است یا بد را در مقاله دیگری به شما خواهم گفت ، اما به طور مختصر وام یعنی شما از پول کسانی که به پولشان نیاز ندارند یا میخواهند سود کم بانکی را دریافت کنند استفاده کنید و سودی را به بانک بدهید و اگر برای اینکار برنامه خوبی داشته باشید استفاده کردن از پول دیگران خیلی هم خوب است .

bank

ابتدا به بانک مراجعه کردم و چون حساب خوبی داشتم پیش رییس بانک رفتم و درخواست یک میلیارد تومان وام کردم (به این موضوع دقت کنید که داشتن قدرت بازپرداخت مهم است ،‌ پس فکر نکنید که گرفتن چنین وامی کلی از مشکلات شما را مرتفع می کند ) رییس بانک به من گفت که این لقمه کوچکی نیست و من هم گفتم بله درست میفرمایید اما در حد و توان من است و بعد از مدتی مراجعه کردم و طبق برنامه ریزی ها و نیازی که داشتم مبلغ را به پانصد میلیون تومان تغییر دادم .

مدارک شغلی و شرکتی از من درخواست شد که تماما همه را ارایه کردم ، معمولا در گرفتن وام های با ارقام بالا داشتن سند ملکی جهت در رهن بانک قرار دادن و جواز کسب و تاحدی هم داشتن شرکت ثبت شده از اهمیت بالایی برخوردار است  .

برای بازدید ملک تشریف آوردند و بازدید انجام شد و بماند که ثبت یک ارزیابی ساده تقریبا ۲۵ روز به طول انجامید ، اما بالاخره انجام شد .

برای گرفتن مفاصاحساب دارایی و شهرداری دفترخانه ، نامه ای به من داد که به دفترخدمات الکترونیک شهر و دارایی مراجعه کردم ، خدمات الکترونیک شهر سریع آماده شد و دارایی کمی بیشتر ، اما در دارایی به مشکل جالبی برخورد کردم ، بعد از ورود از شخص جلوی درب کارم رو سوال کردم و گفتند طبقه اول نوبت بگیرید و به نوبت کارتان انجام می شود ، تقریبا ۴ ساعتی در نوبت بودم و بعد از اینکه نوبت من شد ، کارشناس مربوطه فرمودند که این ملک به واحد دیگری مربوط می شود و همکارشان اشتباه کرده اند و من بعد از ، از دست دادن این وقت گرانبها ، به ساختمان دیگر مراجعه کردم ، که خدا رو شکر اونجا زیاد وقت گیر نبود .

در همین حین به بانک مراجعه کردم و دیدم که مسئول اعتبارات شعبه کلا عوض شده است که این اتفاق یکی از بدترین شانس های شما می تواند باشد (البته نه همیشه) مسئول جدید کار من رو نگه داشته بود و نامه ثبت دفترخانه را نمیداد و میگفت که باید کلا پرونده من را از اول بررسی نماید و من از ایشان خواستم که چک لیست کارشناس قبلی را مشاهده کنند و درصورت کسر مدرکی به من اعلام کنند ، اما با جوابی تند عرض کردند که شاید اصلا نخواهند به من وام بدهند !

من هم فردای آن روز موضوع را با رییس شعبه در میان گذاشتم و عرض کردم که با واقعیت گفته ایشان کاری ندارم ، فقط پاسخ این سئوال مهم است که ایشان آیا در جایگاهی قراردارند که این حرف را به من بزنند و متاسفانه اینجا کاملا احساس کردم که وجود یک CRM در این سیستم می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند ، اما کمی که بیشتر فکر کردم نیازی به CRM نیست و ایشان فقط کافی بود نگاهی به حساب بانکی من می انداختند تا این برخورد را نکنند و مشتری خود را از دست ندهند و باقی ماجرا و اخذ وام همچنان ادامه دارد و در حال انجام می باشد .

این مطلب را به این دلیل تا اینجا مطرح کردم که به دو نکته مهم برسیم :

  • مراقب راهنمایی کردنمان به دیگران باشیم ، زیرا زمانی که کسی را راهنمایی می کنیم در قبال وی مسئول هستیم و باید به این موضوع بسیار دقت کنیم و اگر نمیدانیم عرض کنیم که نمیدانم !
  • حتما شناخت کافی از مشتریان خود پیدا کنید ، این موضوع بسیار مهم است ، حتی شاید نیاز باشد تا شما بستگان مشتریان خود را نیز بشناسید و بدانید که چه کسانی از بستگان مشتریان VIP شما هستند ، البته این موضوع نیز مهم است که شما فرق چندانی بین مشتریان VIP و عادی خود نگذارید اما شناخت مشتریان VIP بسیار مهم است ، چون این اشخاص توقعات بسیار بالاتری نسبت به سایرین دارند ، پس باید با احتیاط بیشتری عمل کنید و توجه بیشتری به این اشخاص داشته باشید .

در مطلب بعدی می خواهم ماجرای جالب .:: احسان لوله کش ::. را در مغازه بازار برایتان توضیح دهم ، منتظر مطلب بعدی باشید و دیدگاه های خودتان را با ما از طریق فرم انتهای همین صفحه در میان بگذارید .

ضمنا چیزی تا سمینار باقی نمانده است ، در صورت تمایل به ثبت نام در سمینار همین الان اقدام نمایید ،‌ ثبت نام سریعتر شما به برنامه ریزی بهتر ما کمک خواهد کرد .

شاد ، موفق و مثبت باشید

 

10 دیدگاه در “تجربیات این روزهای قبل از سمینار”

  1. امير گفت:

    سلام به آقای خسروی
    خدا قوت
    مشکلات بزرگ برای ادمای بزرگ
    مرسی از اینکه تجربیات خودتون رو در اختیار ما میزارید
    تا دیگه ما این مسیر رو دوباره طی نکنیم
    شاد باشید

    1. سلام
      ممنون بابت مطالعه مطلب و ممنون از دیدگاه شما و همکاری شما در سمینار پیش رو ، اتفاقا دیروز دوست عزیزی جمله قشنگی در این رابطه به من گفت ، گفت که هرکس میخواد کارهای بزرگ انجام بده باید سنگ های بزرگ ، رو هم از جلوی پاش برداره .
      شاد ، موفق و مثبت باشید

  2. احسان ابراهیمی گفت:

    درود
    عالی!

    1. ممنون از شما بابت همراهی همیشگی شما و مطالعه مطالب سایت و خوشحالم که در سمینار ثبت نام کرده اید و شما را ملاقات خواهیم کرد

  3. محمد گفت:

    به قول خارجی ها D:

    With Great Power, Comes Great Responsibility!

    شما هم موفق باشید

    1. بابت مطالعه این مطلب و دیدگاهتون سپاسگزارم

  4. حسین علی مردانی گفت:

    سلام از مطالب و آموزش ها و تجربه ها ممنون
    در سمینار هم ثبت نام کردم
    و منتظر مطالب بعدی هستم

    1. سلام ، از مطالعه و توجه شما متشکرم و از اینکه در سمینار ثبت نام کرده اید و برای پیشرفت خود تلاش می کنید نیز بسیار متشکرم
      در حال حاضر به علت سمینار پیش رو تعداد مطالبی که می نویسم کاهش یافته است که بعد از سمینار مجددا تعداد مطالب و آموزش های سایت زیاد خواهد شد
      شاد و موفق باشید

  5. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید ، من فروشگاه اینترنتی دارم اما هنوز محصولات کمی در فروشگاهم قرار دادم . با وجود فروشگاه های بزرگی مثل دیجی کالا ، بامیلو و … ، من انگیزه خودم رو از دست دادم چون رقابت با اونها خیلی سخت هست !
    آیا سمینار میتونه من رو در ادامه راه ، کمک کنه ؟

    1. با سلام
      خوشحالم که از سایت ما دیدن می کنید و اینکه اقدام کرده اید و فعالیتی را آغاز نموده اید ، برخی از موضوعاتی که در سمینار مورد توجه قرار می گیرد ، هدف ها ، شکست ها ، مشکلات در کار ، چرا و چگونه ؟ ، نحوه بزرگ فکر کردن و … هستند که با روش ابداعی شخص بنده که GIFT Learning می باشد آموزش داده می شود و مطمئن هستم که قطعا به شما نیز کمک خواهد کرد و در زمان پرسش و پاسخ می توانید با بیان سوالات خودتان و از سوالات دیگران و پرسش های مطرح شده راهکارهای خوبی را برای موفقیت و رسیدن به هدف پیدا کنید .
      شاد ، موفق و مثبت باشید

پاسخ دادن به وحید خسروی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

⧏ مطالب دیگری که میتوان مطالعه کرد ⧐

  • احتمالا این کلمه را در زبان فارسی و در صحبت های محاوره ای شنیده اید ، در این مقاله میخواهم به مفهوم این کلمه بپردازیم و ببینیم آیا واقعا تلرانس در کشورمان داریم و میزان این تلرانس را باید چه میزان در نظر بگیریم ؟   معنی لغوی tolerance : انحراف مجاز در اندازه یا بعُد تعیین شده یا تحمل این کلمه بیشتر در فرهنگ لغات ساختمانی کاربرد دارد ، اما در حالت عادی...
    تلرانس یا tolerance
  • پلمپ شرکت
    بسیاری از ما ، همواره نسبت به محدودیت ها واکنش های بسیار منفی نشان می دهیم و فکر یا وانمود می کنیم که داریم بدترین رویدادهای زندگی کاری یا شخصی خود را تجربه می کنیم . عزیزانی که در سمینار حضور داشتند قطعا داستان نیوجرسی را به خاطر دارند . چندی پیش شهرداری به علت اینکه محل کار شرکت ما دارای کاربری مسکونی است اما اداری مورد بهره برداری قرار گرفته است ،...
    از پلمپ و نیوجرسی تا کاربری اداری
  • اخراج … چقدر این کلمه دارای استرس است ؟! اخراج می تواند مانند یک فنر باشد که شما را از کنار سایر همکاران به بالا پرتاب کند … خیلی وقت ها ما آدم ها فکر می کنیم که اخراج آخر راه است ،‌ اما من در طول چند سال مدیریت بیش از ۷۰ نفر تا به امروز ،‌ یافته ام که اخراج آخرین راه و آخر راه نیست . من معمولا از کلمه اخراج...
    اخراج ، آخرين راه و آخر راه نيست
vahid khosravi vahid khosravi vahid khosravi

تمامی حقوق برای مهندس وحید خسروی محفوظ می باشد